موزیک پلیر | دانلود موزیک ویدیو خارجی و ایرانی

موزیک پلیر | مرجع دانلود موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

موزیک پلیر | دانلود موزیک ویدیو خارجی و ایرانی

موزیک پلیر | مرجع دانلود موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ Billie Eilish به نام No Time To Die

دانلود آهنگ Billie Eilish به نام No Time To Die
http://musicplayer.blog.ir

باکس دانلود...

کیفیت 360p |  کیفیت 240p | کیفیت 144p

معرفی و دانلود جدیدترین آهنگ بیلی ایلیش به نام No Time To Die – زمانی برای مردن نیست که برای قسمت جدید فیلم سینمایی جیمز باند ساخته شده است

No Time To Die نام اپیزود بیست و پنجم فیلم سینمایی جیمز باند ۰۰۷ است. این فیلم به کارگردانی Cary Joji Fukunaga است که در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ اکران میشود. مطابق ۴ اپیزود پیشین ، همچنان Daniel Craig نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. پیش از دنیل ، بازیگرانی همچون پیرس برازنان ، تیموتی دالتون ، راجر مور ، جورج لازانبی و شون کانری طی سالیان مختلف ، نقش جیمز باند را ایفا کرده بودند.

شاید برایتان جالب باید که بدانید جیمز باند ، شخصیت اصلی این مجموعه فیلم در سال ۱۹۵۲ توسط نویسنده ای انگلیسی به نام یان فلمینگ شکل گرفت و پس از آن در رمان ها و فیلمهای بسیاری از آن استفاده شد.


ترجمه آهنگ No Time To Die

من باید میدونستم
که باید تنها برم
فقط میرم که نشون بدم
اون خونی که تو ریختی ، فقط خون بهائی بود که مدیون بودی
ما یه زوج بودیم
اما من اونجا دیدمت
برای تاب آوردن (تحمل کردن) ، خیلی سنگین بود
تو زندگی من بودی ، اما زندگی خیلی دور از عدالته
آیا احمق بودم که دوستت داشتم؟
آیا من برای یاری رسوندن بی ملاحضه بودم؟
آیا این برای دیگران آشکار بود؟
که من به خاطر دروغ سقوط کردم
تو هرگز در کنار من نبودی
یکبار مرا گول زدی ، دوبار مرا گول زدی
تو مرگی یا بهشت؟
حال دیگر هرگز گریه مرا نخواهی دید
هیچ زمانی برای مردن نیست
اجازه میدم بسوزه
تو دیگه جز علاقمندی های من نیستی
چهره هایی از گذشته ام بازگشته اند
درس دیگری که هنوز باید یاد بگیرم
من به خاطر دروغ سقوط کردم
تو هرگز در کنار من نبودی
یکبار مرا گول زدی ، دوبار مرا گول زدی
تو مرگی یا بهشت؟
حال دیگر هرگز گریه مرا نخواهی دید
هیچ زمانی برای مردن نیست
زمانی برای مردن نیست
زمانی برای مردن نیست
یکبار مرا گول زدی ، دوبار مرا گول زدی
تو مرگی یا بهشت؟
حال دیگر هرگز گریه مرا نخواهی دید
زمانی برای مردن نیست

  • ۹۸/۱۱/۲۹
  • کانال تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانال سکسی تلگرام
کانال سکسی
کانال سکسی
کانال سکسی
کانال سکسی در تلگرام
گروه سکسی